tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år!!!

 
 
You don´t get what you want.
You get what you work for.
 
Med dessa rader inleder jag ett nytt år.
 
Fuck the past, kiss the furure kan man också säga.
 
 
 
 
Jag tänker inte sätta något löfte, för då blir jag tvärtom.
Däremot har jag sagt att jag ska shoppa mindre.
Bara nödvändigheter.
 
Alltså inte stå och tråna efter en skinnjacka. När jag har 6 skinnjackor liksom.
Inte svarta byxor för det räcker med 5 par.
 
Nu ska jag verkligen tänka efter innan jag handlar.
Har för mig att jag sagt såhär tidigare.
Och det sket sig rätt rejält..detta år som gått har vart otroligt.
Har så mycket kläder så jag hinner inte med.
 
Och imorgon tänkte jag kasta ut lite kläder på Tradera, Fb eller köra en bloppis kanske?
 
- Just ja..Malin skulle ju ha klädbytarträff. Det är smart!
Men mina Odd Molly kläder vill jag ha rätt bra betalt för..
 
 
 
Nyårsafton hos oss har idag vart slö.
 
Tobbe vaknade inatt av migrän, och han fick tillbringa natten/morgonen lutad över toan.
Jag har känt mig yr. Men det kan jag göra när det blåser ute..knepigt jag vet.
När  jag var ute med hunden tyckte jag det var jätteobehagligt.
 
Så idag har vi mysbrallor på oss =)
Smilla, som sover nu, har gått i nattlinne HELA DAGEN!
Och Hampe i pyjamasbrallor.
 
 
Och vi har ju vart i Falun/Borlänge på innebandycup hela helgen så vi är trötta som jag vet inte vad.
Smilla och hennes lag var så duktiga!!!
Jag satt och skrek på läktaren några gånger..jag blir så jäkla nervös.
Hon slet på bra min lilla tjej. Gud så liten hon ser ut på spelplanen.
 
 
Hampe och Tobbe spelar tvspel atm och jag ligger med datorn i knäet i sängen.
Ska strax släcka och försöka sova.
 
 
 
Imorgon ska jag tvätta, bädda rent i sängen och städa.
 
 
 
Älskar Er.
Min fina familj.
 

3 kommentarer:

  1. självklart ska du inte ge bort dina mollysar, dom lär du slänga ut på tradera! men precis så kan det vara skönt att göra sig av med "vanliga" plagg som man tröttnat på eller inte använder längre, och som inte är värt så mycket:) puss hoppas ni hade en fin nyårsafton!

    SvaraRadera
  2. Bloppis vore ju skitkul! :) Annars funkar ju alltid tradera..

    SvaraRadera
  3. Bloppis vore ju skitkul! :) Annars funkar ju alltid Tradera..=)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.