tisdag 8 januari 2013

What do you see with your heads in their asses..

 
 
Strul med uppladdning av kort.
 
Hittade en massa roliga gamla bilder som jag tänkte kasta upp, men det strular.
 
Så trist att det är en repa mitt över kameralinsen på min telefon, så bilderna blir verkligen kassa.
Tänkte ta på min utsikt här från soffan.
Kaffe, laddare, dator, vatten, tidningar och två snarkande sötisar.
(tack svärfar för hundpromenad)
 
 
 
Tillbringat en till natt och förmiddag här i soffan.
Tobbe sover på andra soffan, utifall jag vill att han ska hämta något :)
Så har han lagt fram tabletterna i högar som jag ska ta..haha.
Jag miss virrpanna..har typ noll koll.
 
Surfat runt bland mina favoritbloggar, och tänkte faktiskt rensa lite.
Gillar inte sådana där enbart inredningsbloggar längre.
Mer livsstilsbloggar, och framför allt så avskyr jag bloggar där man skriver en massa gnäll bara.
De går fetbort.
 
 
Och så har jag surfat lite på Nelly.
Byxorna jag vill ha är såklart inte nedsatta.
Ja just ja..skulle ju inte handla, så det var ju bra med det..
Och H&M då..galet snygga saker.
 
 
NU en tuttmassage (vill iiiiiinte, det skvalpar, bubblar, kluckar och är läskigt) sen dusch.
Armhålorna doftar nog inte jättemysigt, och ska jag på match ikväll( dvs om jag orkar) vill jag inte skämma ut min familj. Så på med kläder och lite smink kanske!?
Har legat i makens kallingar och en tröja i flera dagar.
 
Skulle vilja ta en promenad till jobbet, men när jag går vill jag liksom hålla i tuttarna.
Det känns som om dem ska ramla ur snitten.
Hur kan några fjuttiga stygn hålla dem inne?
 

3 kommentarer:

  1. Haha, tokfia.. krya på dig, eller vad man ska säga:) puss!

    SvaraRadera
  2. Sköt om dig ordentligt.

    Kramen Carina

    SvaraRadera
  3. Matilda P9/1/13

    Men åh dom ramlar inte ut, jag lovar!! =)
    Jag vill känna på dom sen hahahahah sjukt med vafan ;-)
    Tycker du e en fighter, ja hade nog legat o gnytt 24/7 =)
    KRAM!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.