torsdag 17 januari 2013

En mysig dag med min fina skatt.

Hello torsdag:)

Vaknade med universums jobbigaste huvudvärk. Fy!
Gick upp och kokade kaffe, lade mig igen. Somnade. Gick upp och kramade Hampe när han skulle åka.

Somnade igen, och när jag vaknade igen så hade Smillat gått ut och lagt sig i soffan.
Jag fixade frulle, liiiite fick hon i sig. Men nu spottar hon hellre än sväljer.
Lilla hjärtat<3

Vi gick en promenad med Molle.
Sen in och slappade igen.

Tänkte plocka lite bland kläderna.
Begriper inte vilken oordning jag får där. Så vi vet ju vart Smilla fått sitt kasta-kläder-på-golvet-för-jag-hinner-inte-nu ifrån;)

Ikväll blir det nog soppa.
Och jag ska nog slänga ihop lchfbröd.
Så gott, iaf när jag smakade Jockes.

Så en god ost till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.