fredag 11 januari 2013

HÄRLIG FREDAG!

 
 
Himmel så trött jag var imorse.
Gick upp och kollade så att barnen klev upp när deras mobiler ringde, sen kröp jag ner igen.
Låg och huttrade för nu jäklar drar det i vardagsrummet.
Det yr och blåser runt husknuten, och vi har gamla urdåliga fönster.
(i skrivandes stund fladdrar gardinen ser jag)
 
De ska bytas snart.
När jag börjat jobba igen..
Sen hör man superbra, om vi sitter och äter i köket, kan vi höra folk på gatan prata liksom. Alltså vad de säger.
Så det ska bli skönt och framför allt fint med fräscha fönster och altandörrar!
 
Slippa elda för kråkorna som det så klokt heter!
 
Har just käkat frulle.
Kollar lite på nyhetsmorgon, kollat nätet.
Herreminskapare. Jag kollade in på forumet för plastikoperationer..!
Hjälp. Läste trådar om komplikationer. MY GOD!
Ska inte gå in där mer alltså.
Tänk om man får DB?
Rippling?
 
Risk finns ju för rippling, eftersom jag är såpass tunn, och har lite större implantat.
Det är nästan mer en regel, än undantag har jag förstått.
 
Är helt nojig.
Känner och kollar att de sitter i lika höjd..
Får panik att jag skulle massera ojämnt..
Så att de skulle bli fult.
 
Det värsta är ju att komplikationer kan dyka upp sent.
Och den försäkringen om gratis korr gäller bara 6 mån.
 
Pratade med en tjej..hon hade lagt ut en bit över 100.000:- (pga av korrigeringar)
HJÄLP!
Ne nu släpper vi det.
 
 
 
Å har man söt hund eller..?!
 
Han hade ingen mat i sin skål, och jag hörde nyss hur han hoppade ner från sängen..
Trippade ut till köket, in och slickade på min arm, och sen ut och öppnade tvättstugedörren med nosen. Där inne i skåpet finns hans mat:)
 
Nu slevar han i sig..så söt.
 
 
Och nu fick jag sms från Smilla i skolan..
 
"Jag har prickar på hela kroppen! :) "
 
"Och det kliar som FAAN"
 
 
"- Nemen har du??!"
"- Be fröken kolla gumman."
 
Undrar varför hon lade in en smiley liksom?
 
 
 
Idag ska jag tvätta håret- själv.
Det blir dagens liksom..höjdpunkt.
Plocka lite ögonbryn, raka benen.
Bli lite normal :)
 
Ser för tillfället ut som en grottmänniska.
 
 
Fick precis svar av Smilla:
"Ne för vi har en kille som fröken idag"
Så det återstår att se vad det är för prickar.
Vattkoppor har hon haft, och det kan man väl inte ha fler ggr?

Update:
Vikarien hade kollat.
Fått mms.
 
Ja jag vet inte..
 
 
 

1 kommentar:

  1. Anonym11/1/13

    Hejsan ...
    Får krya på dig.. angående prickar nässelutslag Kan man få om man har streptokocker utslag på hela kroppen :) lycka till med allt .. Kram Monica

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.