lördag 12 januari 2013

But I´ve run into a street with a dead end..

 
 
 
Varför i hela friden kan jag inte ladda in bilder från min dator för?
Endast bilder som jag redan använt..!!
Blir tokig. På riktigt.
 
Don´t mess with me idag *^`"##%*!**! 
 
 
När jag vaknade idag kände jag att jag var riktigt arg.
Ville gå ut och röka. Som vanligt.
 
Satte på kaffe. Och när det är klart, tar jag alltid på mig foppatofflor och går ut och tar mig en cigg.
Kollar insta och Fb..
 
Var dessutom hungrig som ett jävla as, så jag smällde i mig en skål fil, och 2 rostat med havssalt.
Då om något, efter det, smakar ju en cigg ljuvligt.
 
 
Min tjurighet smittade av sig till herren i huset, så vi var sura.
Han tog hunden och åkte iväg..skönt för Molle att få mycket luft.
Och skönt att vi inte går hemma, utan är på varsitt håll och surar av oss.
 
Jag gick loss med dammsugare, dammtrasa och skurmopp.
Sjukt jobbigt, och jag rensade bort lite, dammade av och flyttade runt.
 
Fick spunk imorse och såg damm och skit överallt och det tillsammans med no smoking gjorde sitt.
 
Nu känns allt lite bättre. (men det var kämpigt)
Jag tycker han är världens bästa igen, och vi har ett fint hem :)
 
 
Men JAG.
Hur ser jag ut.
Finnar har ploppat upp, jag har mage och ne fyfan..
 
 
Sjukt snygga brön men det är allt :)
Haha..jag avskyr fulperioder!!
 
 
 
Nu sprakar brasan här, barnen myser på Hampes rum, T och jag ligger i sofforna och djuren sover.
Inte så tokig lördag trots allt.
 
Älskar Er mina fina.
Mer än livet.
 
 


 
Hoppas Ni njuter denna lördag.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.