lördag 19 januari 2013

Äkta vänskap. Det är livet.

Det går bra nu:)

Över 2 veckor har jag hållt mig ifrån ciggen. Jag hoppas verkligen jag klarar det. Endel säger att jag gått igenom det värsta och nu kommer det bli lättare och lättare.

Varför började jag röka igen efter mitt förra uppehåll på nästan 4 år?

Jo. Det var en ren jävla plåga varje dag. Jag kämpade varje dag.
Tillslut sa jag att "Ne nu börjar jag igen" och så satt jag där och blossade och pinade i mig dem tills det vart gott igen. För det var ju tametusan viiiidrigt.

Min ämnesomsättning, den ändrades och rökningen tillsammans med motion och lchf gjorde att jag rasade i vikt!

Nu ska jag sluta röka och samtidigt kämpa mot sötsug!!!?
Hur stört!!?

Blev nyss så sugen på något, så jag smällde i mig en skål fil med jordens godaste müsli. Skålen med godis lockade ju mer.. Men imorgon ska jag moffa. 1 dag i veckan. No more.
Sjukt duktig är jag. Och imorgon ska jag ge mig ut på en liiiiten runda i lite högre tempo. Wiiiihooo:):)

Jobbat idag.
Så skönt att prata med folk.
Fikade med Erik, Maja och Benjamin innan och det var trevligt.

Har inte umgåtts med någon på evigheter. Bara vart hemma.
Mina girls träffar man tyvärr inte så ofta. De har småbarn och jobbar. Och jag jobbar rätt mycket(vanligtvis).

Synd. Men det är väl så.

Därför har Hellebelle och jag bestämt att vi ska gå ut och äta och därefter gå och ta en drink. Sitta och prata.
Det ser jag fram emot. Hon gör en Happy! Hon är rolig alltså.

Och vänner. Riktiga vänner..som inte är energitjuvar, ska man vara rädd om.

Tack finaste Ac för pratstunden idag.
Love you so much!!

Som Malin med. Hon är så äkta. Har aldrig hört henne prata illa om någon i hennes bekantskapskrets. Hon gör en glad! Älskar glada människor.

Nu ska jag lägga mig till rätta här.. Bland täcken och hundra kuddar.
Smilla snarkar sedan länge och jag med snart..
Hon sover hos oss eftersom hon är sjuk<3

Godnatt raringar. Ta hand om Er.

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar.