söndag 27 januari 2013

Want summer back!!!!!

Jobbat i helgen. Känns tungt att inte ta mina pauser bak på trappan. Riktigt tungt!
Känner mig lite arg för att jag inte röker. Jag kan ju köpa mig ett paket men förmodligen smakar det anus.
Stor mening då liksom!
- men om jag får det alltför jobbigt med sötsug så får det nog bli så. Eller jag vet inte..Sviker mig själv då. Och familjen känns det som.

Dricker kaffe hela tiden. Idag slank en dammsugare ner också. Mammas egna. To DIE for!!!! Annars är jag duktig på veckorna men unnar mig lite gott på helgen. Måste man ju. Fast borde egentligen vara stenhård tills jag gått ner allt- och sen föra in lite gott på helgen. Eller.. Jag vet inte. Det jag vet är att jag ständigt tänker på matintaget iaf. Hela tiden. Drygt:(

Imorgon slutar jag tidigt, men ska till tandläkaren efter det. Hoppas jag inte har hål. Orkar inte!! Haft så jobbigt med rotfyllningar. Är panikslagen innan men jag vet ju att det går bra. Så dyrt också. Kan man ju ha roligare för:)

Ja appropå roligt. Blir mat ute i helgen med fina. Ett glas vin eller två. Bara girltalk och mys!!!


Måste få blogspot att funka igen.
Duger inte med mobilinlägg bara.
Kan ff inte ladda in bilder från mitt galleri i datorn. Bara bilder som jag redan använt i bloggen. Vad är fel!!!?

Strul och strul. Kommer inte in på Edwise heller. Ska kolla barnens betyg/ omdömen. Lösenordet har vi, det är användarnamnet som vi inte minns. Och det finns ingenstans där man kan få nytt. Bara nytt lösen. Ni vet där det står "glömt lösen?" och så får man nytt på mejl.

Så jag undrar. Vad var fel med papper..? Som man satt upp på kylskåpet. Jag föredrog nog det.

Nu ska jag surfa lite innan sängen.
Är jättetrött.. Imorse hade jag kunnat betalat för att få legat kvar.

Puss!!

2 kommentarer:

  1. Du är strong du bruttan, klart du klarar det här utan cigg. Du har ju din underbara familj bakom dig också.

    Har du provat o installerat en ny webbläsare?
    Jag har google crome o då kan jag lägga in nya bilder i inlägget. Fast sen använder jag vanliga windows explorer när jag läser andra bloggar o kommenterar.
    Ta hjälp av mannen vet jag.

    kramis

    SvaraRadera
  2. Vad vill du väga hjärtat? Är du och jag lika långa? Jag är 166.. Kramis

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.