lördag 19 januari 2013

Älskade lilla Fej.

 
 
Herregud.
 
Mitt lilla hjärta.
Min fröken Kärkek.
Vår Fejemoj.
 
Tobbe ringde in till sjukvårdsupplysningen tidigare idag, och de konstaterade att hon skulle åka in.
 
Under tiden gick jag ut med Molle, bakade bröd och drack kaffe.
Huvudvärk idag med :/
 
Ja och sen får jag ett telefonsamtal.
HON HAR HALSBÖLD!
 
My god.
Den smärtan alltså.
 
Den var liten, bölden, så hon fick penicillin till att börja med.
Om smärtan inte minskat till måndag ska vi åka in direkt till öron-näsa-hals och snitta/tömma den.
 
DET gör ONT.
Faktiskt så jävla ont att jag inte önskar min värsta fiende den smärtan.
 
Nu har lilla fröken inte fått i sig 5 ml ens.
Hon har suttit i flera timmar och tagit en liiiiten smutt då och då.
Jag försöker få henne att svepa. Och sen ta en mun drickyogurth.
 
Har mutat med att köpa en surfplatta om hon tar sin medicin rakt av. Varje gång.
 
Men det verkar inte hjälpa. Fast det är det hon mest av allt vill ha.
- NU har hon svalt!! Jiipii.
 
Ja jag hoppas hur som helst att det vänder nu..blir helt förstörd om hon måste tömma den.
Tobbe klarar ju inte att vara i samma rum då, så det måste jag vara. Och hur hemskt kommer inte det bli då? Se sin flicka pinas. Och JAG vet ju hur jävla ont det gör :(
 
 
Mammahjärtat gråter.
 
 
 
Är så tacksam över varje minut med Er.
Mina fina barn.
Vårat kött och vårat blod.
Att det blev just Ni är ju underbart.
<3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.