söndag 13 januari 2013

A little sweet angel, but deep underneath a mean machine

 
 
En ny dag.
 
Idag vaknade jag upp helt utvilad och glad.
Jag låg på sidan dessutom..med armen som höll upp mig lite, men stora framsteg!
 
Har man suttit, och sedan halvsuttit en vecka så känns det gött att sova på sidan, eller platt rakt.
 
 
Tobbe snarkade som jag vet inte vad, så jag gick upp och satte på lite kaffe, tog ur köksmattan som jag lade in innan jag lade mig. Och startade en ny maskin.
Varför har vi så mycket tvätt?! Jag fattar inte!
 
Smilla ropade från sitt rum, att jag skulle komma in med Gucci.
(hon flyttas ju runt på om nätterna för hon för sådant liv..oftast får hon bo i mitt dressingroom)
Så de mös lite i sängen..jag stängde dörren för gud vet vad som händer om katten eller hunden får tag på henne. Jag tror de äter upp henne.
 
 
Jag har kollat runt lite på fina undies..
Längtar tills jag kan kränga på mig en fin bh.
 
När jag tar stygnen den 22:a ska jag iaf köpa mig en bh utan byglar..typ en trekantsbehå..i spets..
Så man känner sig lite fin.
En med byglar dröjer.
Och sen får man väl börja kortare stunder..
 
2 sporttoppar ska investeras med, för jag antar att jag vill ha dubbla när jag rör på mig.
 
Å vad jag längtar tills jag kan röra på mig.
Får panik!
 
 
 
 
 
Nu sitter Smilla och jag i vardagsrummet under täcket och myser.
Hon mumsar frukost och jag ska ta en påtår..
 
Ska väl strax duscha.
Och sätta på mig ansiktet- vi ska förmodligen träffa Tobbes syster med familj idag.
Vi har inte gett Nova vår julklapp än.
 
 
 
Ikväll blir det som vanligt..
Lite god mat och dega i sofforna.
Avnjuta det sista på helgen.
 
Imorgon bitti/fm ska jag träffa sötaste Malin, vi ska äta frukost :)
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.