tisdag 25 december 2012

Jag har väntat så länge på just denna dag..

 
 
Jag tycker nog mer om juldagen.
 
Vi vaknade i vår egen takt.
Smilla sov mellan oss inatt, och det är ju bara såå mysigt att höra hennes andetag.
Täcken, kuddar och värme..
 
Gick upp och satte på kaffe, Smilla låg redan ute och tittade på film.
Hampe sov inne i sitt rum.
Kröp ner en stund till..så skönt.
 
Sedan gick vi upp.
Tobbe skottade och jag fixade frukost.
 
Satt länge med barnen.
Till och med Hampe, som kom upp :)
 
Han förbereder nu för en natt borta med kompisar.
De ska lana.
Då vet jag en som kommer sova HELA dagen imorgon då :)
 
Själv ska jag jobba imorgon så jag tänker verkligen passa på idag.
Passa på att göra INGENTING.
 
Ev att jag stoppar i Lita Ford i öronen och går en pw.
Ja..kanske det.
 
 
Julen är över.
 
Gårdagen var mysig.
Barnen fick väldigt fina paket, och vi med.
 
Vi spelade lite spel, och som vanligt blir det mest asgarv.
Min pappa är så rolig så det är inte klokt egentligen. Ja ni ska se!!!
 
Åt ris a la malta sent på kvällen. Precis som varje år.
 
I löve traditioner!
 
 
Nu ska jag surfa.
Har en liten lista:
Ska ha nya trosor, en mysdress, någon mer tröja med dragkedja fram.
 
Så måste jag messa bästa H som gör mina naglar. Nu kan vi nog förstärka mina egna egentligen- har fått ut dem. Men ska kanske ha förlängning?
Så måste jag köpa blekmedel..min utväxt alltså.
Eller ska jag färga håret mörkt igen?!
Vilka jädra val man har..va..haha.
 
 
En kall brun färg. Älskade när jag hade det.
Men älskar mitt blonda med.
 
WHAT TO DO?



Mörkt/ljust?
 
Strunta i att jag ser hundra år äldre på nedersta bilden, även om det bara är 2 år.
Gått igenom rätt mycket inombords. Skyller på det.
Men nu är jag stark. Klarat mig igenom det.
Tack vare min make.
 
For the world, You are just one person.
For Me, you are the world.
 
 

5 kommentarer:

  1. Anonym25/12/12

    Mörkt, lätt!

    SvaraRadera
  2. Ha en fin fortsättning.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Anonym25/12/12

    Ett mellanting mellan dom båda! Passar bra i bägge.

    SvaraRadera
  4. Blond!!! Lätt!! Tycker du ser mycket snyggare och yngre ut på den nedre ;)

    SvaraRadera
  5. BLOND!!! :) Lätt! Tycker du är sjukt mycket snyggare och ser yngre ut på nedre bilden ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.