tisdag 11 december 2012

All I want for christmas is you..

 
 
Jag begriper inte att jag är så trött.
Eller jo..man jobbar ju rätt mycket, även om jag hade en ledig helg.
 
Var hemma hela helgen, förutom en sväng på söndagen då vi åkte ner och adventsfikade på jobbet.
Gud i himmelen vad folk.
Det hade vart ännu mer på lördagen. Typ kaos :)
Bra bra!!!!
 
Vi fikade med kompisar och när vi skulle bege oss hemåt och tänka på mat och grejer så kom vi på att vi kunde ju faktiskt äta ute. Riktigt skönt.
 
 
 
Idag jobbade jag till kl 17.
Förbi apoteket och köpte alvedon sugtabletter åt Smilla, som inte kan svälja tabletter.
Hon hade huvudvärk igår vid läggdags, och åkte till skolan imorse- de går ju upp efter att jag åkt iväg..
Men sen hade hon ringt efter Tobbe, som fick komma och hämta henne på skolan.
En eländig huvudvärk..hon har väl ärvt min tråkiga värk.
 
När jag kom hem, sov hon på soffan.
 
Lagade mat och vi åt allihopa framför tv:n..
Där låg jag sedan och slöade.
Kollade på småstadsdrottningar och hade det mysigt under filten.
 
Iiiiinte skoj att gå med hunden sedan.
Men samtidigt måste man ju röra på sig- på torsdag morgon blir det en pw.
 
Är ledig både imorgon och på torsdag.
Herremin skapare. När hände det sist?
 
 
Måste nog sova här snart..
Big day imorgon.
Ska till huvudstaden :)
 
 
 
 
 
 
Lite vinterbilder.
Älskar tavlan som jag fått av mamma.
 




 
 
 
Sov gott mina fina.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.