tisdag 18 december 2012

How do You spell love? You don´t spell it- You feel it!

 
 
Imorse ringde kl 07.00 och jag stängde direkt av den, för jag hörde att barnen var uppe.
De låg redan i sofforna och väntade på julkalendern =)
Jösses så lätt de kliver upp på morgonen nu!
 
Jag gick upp och satte på kaffe, ställde fram frulle åt dem, och gick till sängen igen.
Slumrade lite..när kalendern är slut får man pusha på dem lite..
 
Jag tycker de är så duktiga, fast idag vart det tjafs mellan dem.
De kan absolut inte borsta nötterna samtidigt!!!
 
 
 
 
SÅ SKÖNT!
 
Jag är ledig idag.
OCH på torsdag.
 
Så idag städar jag, och på torsdag åker vi iväg och fixar det sista.
Har ju några paket kvar.
 
Känner mig inte superstressad, men en liiiiten stress har infunnit sig.
Har haft en massa annat att tänka på, som stressat upp mig way to much.
Som nu äntligen har släppt, även om det inte är över riktigt än.
Då kommer julstressen ist.
 
Tobbe har näthandlat allt.
Det som står på barnens listor.
Han är otroligt duktig och väldigt..omtänksam. Generös.
Han har slagit in alla klappar och fixat.
 
Vad har jag gjort?
Jadu..grubblat över annat =(
 
Men det har han haft överseende med och låtit mig göra.
Han stöttar till femhundra procent.
 
 
 
Jag vet att du är barnens största idol Tobbe.
Du är min med.
 
Vill säga TACK fina du.
 
 

2 kommentarer:

  1. Anonym18/12/12

    Det är sånt man gör för dom man älskar ;)
    // Gubbskrället

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att önska dig en riktigt GOD JUL.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.