lördag 8 december 2012

Adventstider.

 
 
Känslan att vakna och dra täcket lite högre upp..
Att då komma på att man inte behöver kliva upp.
 
En rätt skön känsla infann sig imorse då det blev just så.
Vi slog på datorn och kollade Så mycket bättre från förra veckan. Jag ÄLSKADE The Sounds förr.
Sjukt bra texter. Och nu fick man ju höra hennes tankar bakom dem. Blev bara bättre!!
 
 
Hampus sov borta inatt, och Smilla och jag somnade bredvid varandra i vår säng framför tv:n igår.
Åt inte alls så mycket godis- kanske 6 bitar bara. Duktig jag är!
Åt en halv lussebulle på jobbet med. För jag kunde inte låta bli.
Annars är jag rätt duktig tycker jag.
 
Mysigt var det att somna med henne tätt tätt..höra hennes andetag, och snarkningar.
Hennes lilla hand i min. Den känns som när hon var pytteliten..lika len. Lika liten.
Lika oförstörd.
 
Att barnen är så oförstörda. Sköra. Oskyldiga.
Vackra och lena..luktar så gott.
 
Älskar Er så ofantligt mycket att jag kan bli galen..
 
 
 
 
 
Ikväll ska maken på julbord.
Blir kött och klyftpotatis med bea här.
Enkelt och barnens favorit.
Godis och mys i sängen efteråt.
Hoppas jag.
 
De kanske sitter på skype och allt det där :)
 
 
 
Skit..
Skulle lägga ut bilder här men är nåt strul..
Aja..får försöka sedan.
 
 
When something´s right, then something is worth to die for.
When I feel that something is wrong, then something is worth to fight for.

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar.