torsdag 29 november 2012

Jäklar i min låda vilken kyla det är ute- och vintern har knappt börjat!!
Jag kör med vinterjacka OCH pälsväst utanpå.. Liksom, vad ska jag ha sedan då!?

Idag slutade jag 14.30 men vart kvar en stund, efter det hoppade jag snabbt in till Jim som satt under nålen. Såg fint ut, Carla hade fria händer, och han är ju awesome så..

In en snabbis på Ica, handlade färdiga köttbullar och pasta, för snabbt skulle det gå idag, då Hampe hade Öppet hus på skolan.
Smilla hade mes sig en kompis och de var med på spanskalektionen.. Vi satt längst bak och när läraren satte på ett band med en spansktalande tant började tjejerna fnittra- ni vet sådär som man inte "får"!!
De kunde inte titta på varandra och de satt i knäet på mig och de skakade och det bubblade i dem, så jag kunde inte heller hålla mig, de fick lov att gå ut och asgarva. Då öppnades dörren och en lärare tittar ut och säger att de måste vara tystare. Med brytning, ni kan ju fatta att de garvade. Och jag kan absolut inte hålla mig:)

Sen kom de in igen.
Och så skulle man sjunga "Broder Jacob" på spanska och läraren räknar in och jag satte igång att sjunga.. Smilla ber mig lägga av och talar om högt och tydligt att jag skämmer it henne, så barnens sysslings mamma får ett skrattanfall hon med. Och då kan ju inte jag hålla mig igen.

En trevlig kväll hade vi iaf, det är trevliga lärare och trevliga föräldrar i klassen. Och trevliga barn.

Det var den dagen det.
Imorgon slutar jag tidigt så så ska kg hem och städa, sen måste vi köpa skor åt fröken kärlek, sen har hon innebandy, och sen blir det någon god mat innan jag förmodligen däckar framför tv:n.

Jobb i helgen, så jag missar Smillas match- synd:(

Nehe, gott folk. Lite mer lut innan jag ska sova. Inga problem för mig att dricka kaffe innan sängdags.

Nattinatti och puss!!

Invigde Odd Molly skinnvästen idag.
Tokgillar!!!
(Bry er inte om min fula profil)




5 kommentarer:

  1. Anonym29/11/12

    Här trillade jag in!!! Satt under nålen !;) hjälp! Nu hängde jag inte med,)) kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh jag följer din blogg som är så himlans härlig.. o vilka fina glasögon du har, vart har du köpt dem?

    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Kul att du tycker det :)
      Mina glasögon är från Spacesavers, kan ge dig numret på dem om du är intresserad!
      Kram på dig! /Sophia

      Radera
  3. Hej igen!
    Åh, numret på bågarna tar jag tacksamt emot =)
    Ha en fortsatt mysig andra advent =)
    Kram Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj!!

      SPECSAVERS 4000582 står det inne på högra sidan.

      51014 135 25144529 NIGELA står det inne på vänstra sidan.

      :)Hoppas du blir lika nöjd som jag!
      Kram och må gott!!

      Radera

Lämna gärna en kommentar.