tisdag 20 november 2012

Please

Bra dag!

Vaknade lite för sent, men kom i tid till jobbet ändå- man är ju snabb. Sminket ligger i väskan, på med kläder och brillor- i lööööv mina nya brillor.

Kollade mejlen och där står det att ett paket är på väg till mig. YES!
Det var skickat igår, så jag visste att de var på väg, mina fina pleasejeans.

Vips får jag ett sms, och jag rusade upp och hämtade dem. Satt som smäck och jag är såå nöjd. De kommer invigas imorgon!

Blev hämtad efter jobbet och vi åkte och köpte kebab.. Har vart duktig med maten och fikat, förutom idag då mamma kom med gofika.. Så hon, jag och Pia hade mys med tända ljus, pepparkakor med smör och brie på..
Så då kunde jag lika gärna köra på med kebab också:/

Ny dag imorgon:)

Har tittat på Småstadsdrottningar, som är mitt bästa program just nu. Bättre än Solsidan! Älskar när det är på riktigt liksom. Idag fick man se tjejerna från Love forever också. Kul! Dem har vi träffat på FORMEX..

Så sugen på att åka dit nu igen!!
Försöker få mina kollegor att nappa på det. Vi får väl se:)
Man får så mycket inspiration, så mycket vackra saker så man dör. Får migrän, som jag brukar säga;)

Å vet ni.. Mamma var på loppis idag. Fick en assnygg skinnkjol med dragkedja där bak. Äkta skinn, tajt lite högre i midjan. Snyggelisnyggt med den stickade tröjan jag har spanat in. Väntar på rea bara. Mucho stålares kostar den nu:/
Hittat byxor med. 1.999:-!!!!
Hutlöst! Men jag hoppas de finns kvar när rean drar igång. Och så har jag ju presentkortet:)

Tobbe blir alldeles svettig på mig, men jag ska nog göra lite Tradera..finansiera som jag kallar det:)

Nu ska jag lägga mig i sängen och surfa lite innan jag ska sova.

sov så gott söta.

2 kommentarer:

  1. Snyggelisnygga!!!
    Vilken modell?Puss

    SvaraRadera
  2. Sååå snygga! Har ju aldrig jeans, bor i klänning.. ;) Men det är SÅ snyggt.. om man är så smal som du! AAAAVIS....

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.