söndag 18 november 2012

Lista

Hej sötisar!
 
Jobbat i helgen, och nu väntar ny vecka.
Gillar på något sätt måndagar..eller ja..om jag vet att jag har ledig helg framför mig.
Det går så sabla fort..veckor och dagar susar förbi- snart advent!!
Tycker nyss det var medeltidsdagarna och vi hade fullt med turister i stan.
 
Veckan som kommer innehåller nog inget spännande iofs, men jag tror den blir bra.
Om man bestämmer sig för det, så blir det nog så.
Positviva tankar. Ja så får det bli!
 
 
Är så glad över att jag äntligen klickat hem de jeans jag jagat. Sjukt snygg tvätt :)
Först hittade jag dem på en sida i min strl, så jag beställde dem..glad och nöjd.
Sen får jag mejl på kvällen, att det blivit fel på lagersaldot, och min strl inte finns.
De frågar om jag vill ta en strl större, men nope.
 
Sen tillslut, hittade jag en annan sida som hade min strl.
Klickade fort som ögat.
 
Ja men då ringer en tjej från butiken upp, och talar om att lagersaldot inte stämmer!!!
Ghaa!!!!!!
Men hon talade sedan om att de kommmer in om 2 veckor, och att min order kunde ligga kvar, så att jag är säker på att få ett par.
Så så fick det bli. Tänk att man nästan kan få hjärtsnurp av ett klädesplagg!!
 
 
Nu blir det snart att stänga ner lapen, och sova..
Har drömt så konstiga mardrömmar på sistone, med samma "tema"..måste googla.
 
 
Tänkte fortsätta med listan:
 
 
1: En bild på mig.
2: En person jag vill träffa just nu.
3: Min favoritårstid & varför.
4: Mina mål/drömmar/önskningar.
5: Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
6: Typ av killar jag faller för.
7: Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon.
8: En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
9: Bild på mig & min bästa vän.
10: En bild på mig idag, & vad jag hade på mig.
11: Något jag oroar mig för.
12: En bild på ett ställe jag vart på.
13: Mitt drömbröllop.
14: En bild på mig själv för 1 år sedan.
15: Någonting jag ångrar.
16: Innehållet i min väska.
17: En person jag vill byta mitt liv med för en dag- och varför.
18: Vad jag åt idag.
19: En bild på det jag köpte senast.
20: Min favoritfilm.
21: En bild på mig själv som är tagen utav någon annan..(?? är väl JÄMT någon annan som fotar)
22: Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
23: En låt som får mig att gråta.
24: Mitt favoritprogram- och varför.
25: Min favorithögtid.

 
Hmm..något jag vill ha mer än något annat just nu..
Känns som jag skrivit den förut.
 
* Nya tapeter till kök och dotterns rum.
* Ett skåp i köket av ett gammalt fönster.
* Mysdress från Odd Molly.
* Karaktär till att sluta röka.
* MYCKET PENGAR!!
 
Just nu känner jag så.
Hoppas ni sover gott.
Jag kommer somna fort. Jösses, hur trött kan man vara!?
 
 
 

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar.