torsdag 8 november 2012

In your eyes..I can drown but still survive.

 
 
Snart helg!
 
Började dagen som jag alltid gör när jag börjar sent..
Gick upp och ställde fram frukost, satte på kaffe- vissa dagar smakar det såå gott.
Som idag. Gick ut och satte mig en stund..Kollade insta och fejjan- nörd som man är.
 
När barnen åkt till skolan så tog jag tag i dammsugaren. Det kändes motigt, och jag hade hellre lagt mig i sängen en stund igen, men nix.
Dammsög vardagsrummet, och städade båda toaletterna..Bästa låtlistan på!
Sen ville Molle ut, så det blev en redig runda. Först med honom, sedan ensam.
Gick förbi affären på vägen hem och köpte schampo o tvättmedel.
 
Hem och tvättade..gud hur mycket tvätt kan man ha?!
 
Sedan fortsatte jag med dammsugaren och dammtrasan. Torkade alla golv, bäddade och plockade.
 
Duschade och fixade mig, sen kom Smilla hem.
Gjorde våfflor till henne, sedan gick jag till jobbet.
 
Timmarna gick fort på jobbet idag.
Imorgon blir det 06.30-19 så bäst jag slaggar strax.
 
På lördag är det pensionärsfesten hos Pia.
Ska till Hanna, Lill och Manolo innan och fixa mig..ta ett glas :)
Ska bli mysigt att träffas alla..äta och dricka gott.
 
Ha en fin helg sötisar.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.