onsdag 14 november 2012

Awesome

 
Bemärkelsedag.
 
Igår fyllde jag år.
34 !! år dessutom..lite konstigt, för jag känner mig verkligen som typ 25.
 
Iaf så fick jag så FINA presenter :)
 
Presentkort på en världsfin klädbutik, en jättefin ring, en MASSA underbara smycken, bla ett armband i leopardpäls från Snö by Sweden, och vackra döskallesmycken. Så fick jag en jättefin skål, en armbandsklocka, en Odd Molly skinnväst..!!! Herregud..så jäkla snygg!
Och så får jag klicka :D
 
 
Ne..puss på er.
Ska luta mig tillbaka igen här i sängen..
Har musik i öronen och letar jeans för fulla muggar.
Snart sovtajm.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Grattis iefterskott .Vad mysiga paket du fick .Ha det gott .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. grattis i efterskott.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.