onsdag 17 oktober 2012

Trött som jag vet inte vad!

 
Så hamnade vi här i sängen, med varsin dator på magen.
Maten står kvar på bordet i köket..ingen utav oss orkar.
Inte ens sätta på kaffe..Molle ska ut med, men han ligger vid våra fötter och snarkar högt.
Ska. Snart.
 
 
Det är torsdag imorgon. Redan. Det går så sabla fort.
Har stängningen. Så när barnen åkt till skolan tänker jag krypa ner med en kopp kaffe och titta på nyhetsmorgon. Det kallar jag vardagslyx.
 
Nu har han bredvid somnat också ser jag.
 
Menas det att jag ska diska. OCH ta hunden?
OCH fixa kaffe?
I guess so :)
 
 
Imorgon ska Molle opereras igen. Lilla plutt.
Jag kommer inte klara av att se honom bli sövd..så jag vill inte följa med.
Sådant är jobbigt, tycker jag. Minns när Smilla sövdes..herregud vad jag storgrät. Det var jag som fick hålla i henne, och hålla i den där grejen som hon skulle andas i..och när hon märkte att det var läskigt och att hon kände sig " borta" började hon streta emot. Hemskt att se.
Sen vips somnade hon i mina armar och jag lade henne på britsen..
Fy. Det absolut hemskaste jag vart med om.
Älskade barn. Om jag kunde skulle jag aldrig låta er vara med om sådana otäcka saker.
Jag vill skydda er från allt.
 
 
 
 
 
Idag har jag vart duktig med maten, magen mår bra och jippi..jag ska klara det.
2-3 kg ska bort!!!!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.