torsdag 18 oktober 2012

Trevlig dag!

 
Go'kväll.
 
 
 
När T kom hem med Molle var han vinglig och alldeles trött. Svärfar kom och var här sista tiden.
Stapplade in och lade sig direkt, och har sovit tills nyss, då jag kom hem från jobbet.
DÅ ville han ut.
Först lägger han sig så fint så man kan torka tassarna när man kommer in, sedan sätter han sig upp, så man kan sätta på tratten. Hur duktig som helst är han!
Nu hoppas vi att det inte dyker upp fler knölar.
 
 
 
 
Haft en trevlig dag på jobbet.
Om än lite sent..Mumin kom förbi på kvällskvisten så vi pratade ikapp lite.
Det är trevligt, man träffar henne alltför sällan, och hon jobbar hos oss varannan lördag.
Min lediga lördag.
 Och Lill, Manolo, Esmeralda och Jim var där med.
Och mamma och Hanna stannade kvar..uträttade lite på stan, samt fikade efteråt..
Så det är trevligt.
Vår caféfamilj samlade.
 
 
Idag har jag vart duktig igen.
Åt lax med fetaoströra uppepå, kinoa och sallad.
 
Till kvällsmat blev det soppa med Jim. Den är dock redd med mjöl, och krutonger slank ned.
Men det är väl inte hela världen..Har inte fikat iaf.
Var med Hampe till godisaffären en sväng och jag stod emot där också.
Godaste största påsen köpte han..för han sover borta med klassen idag.
Hade sådan lust att smaka, men icke. Där vann jag över mig själv :)
 
 
Imorgon är det fredag och jag slutar 13.
T också, så jag hoppas på lunch..och helst skulle man ju vilja fara iväg och tinga kissemisse..
Men de har inte svarat på mitt mejl :(
 
 
Nu ska jag kolla runt lite på favoritbloggarna innan jag kryper ner under täcket.
 
Nattinatti.
 
 
Jag och finaste Malin.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.