fredag 5 oktober 2012

Det är dags för fredagsmys..

Jag kröp ner i sängen när barnen kommit iordning här på morgonen..
Smilla satt med en kompis i telefonen under alla bestyr. De skulle ändå ta sälla och mötas strax. Söta de är!
Hampus han svishar och vips står han med ytterkläder och ska åka.

Jag har så fina barn. Verkligen vackra!
Tack Tobias för att du gett mig det vackraste man kan få av någon.


Idag är det fredag:)
Så skönt med helg, jag jobbar visserligen, men ändå. Skönt att äta gott, kolla på filmer och se alla sova när man cyklar till jobbet om morgonen. Fast visst blir man avis;)

Väntar på mitt nya pass, för vi ska nog dra iväg, T och jag. Prag har vi pratat om. Några dagar ensamma- när hände det sist?
Vi vill aldrig vara utan barnen. Inte mer än någon lördag då vi ska ut på galen. Vilket händer väldigt sällan- att vi är på ihop.
Så det ska bli skönt. Äta gott och sova på hotell. Kanske shoppa något;)

I tisdags hade jag House of Lola party och det kom rätt många. Trevligt:)
Jag beställde en klänning och en kjol.
Vill ha nu!

Annars då..
Köpt tapeter till min garderob. Jag tänkte sätta dem själv, men det vore ju underbart om någon satte upp dem i helgen när jag jobbar;)
Det är en ascool Joseph Frank tapet på den nu. Grym. Men den är lite för mörk. Och för mycket färg. Kläderna i sig där på ställningen gör ju intrycket rörigt, så då får fröken Larsson panik..

Nu blir det påtår innan jag ställer kl på en timme eller två. Sen måste hunden få en promenad och därefter är det jobb. Nu snarkar Molle bredvid och jag tänker joina honom:)

❤/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.