torsdag 4 oktober 2012

Alla vill till himlen, men få vill ju dö..

God morgon!

Piggare Sophia som sitter framför tangenterna, tänkte jag skriva, men telefonen är det ju. Jösses så smidigt det är att blogga från luren.
Har inte startat datorn på Gud vet när.

Har vart några eländiga dagar, jag hoppas det går åt rätt håll nu.
Har ätit en massa godis. Blä för mig.

Kom just in från en härlig promenad med Molle iaf, ruggigt väder och trist, men med Lita Ford i öronen gick det bra. Så skönt att lyssna på musik och låta tankarna sköta sitt!
Skulle vilja gå runt grindberga och upp förbi vårdcentralen ensam, men det törs man ju fan inte- 2 tjejer har blivit nedslagna av ett gäng mörka killar. Den ena tjejen hade sin hund med sig, och det är ju inte klokt!!
Kan tänka mig att Molle skulle äta upp dem levande.. Så varför inte egentligen?!
Jag är inte rasist- verkligen inte- men jag tror att det är dem som kommit hit till "Nalles"..en flyktingförläggning en bit ifrån där tjejerna blivit påhoppade.
Och då måste ju dessa hemska män bort!!
Ska man inte våga låta sina döttrar cykla hem ensamma längre? Från träningen tex!?

Nä fy för onda människor:(

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa för jobb. Jag ska slå till med smink idag- har inte ens haft mascara sedan i lördags. Ser ut som ett lik. Har känt mig som ett lik också.



Men jag lever. Och kommer ta igenom detta helvete. För alla vill ju till himlen, men få vill ju dö..
Var det inte så?

Ta hand om er och de dina.
Och ät kanelbullar idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.