torsdag 18 oktober 2012

God morgon!

 
 
Jag somnade direkt efter att jag lagt ifrån mig datorn igår..
Så det vart T som tog hund, disk och gjorde kaffe.
När jag orkade gå upp smakade inte kaffet supergott precis :)
 
Men det måste intas, annars får jag huvudvärken from hell dagen efter.
 
Jösses vika konstiga drömmar  jag hade inatt..att jag blev slagen av en otäck typ, när jag var ute och gick. Att vi flyttade till en våning utan dess like..tusen kvadratmeter typ, med stora fönster runt om.
Vi hade en stor dusch mitt i lägenheten, som inte hade dörrar.
Att jag skulle operera om brösten.
 
Så konstiga osammanhängande drömmar. Och verkliga.
 
 
Vaknade imorse och tittade på telefonen.
Hade fått en sms av T där han skickat en länk till en kissemissar. Så underbart söta!.
 
Ska fråga om vi kan få komma och välja ut en imorgon. Då kan man ju även betala den.
Har alltid velat haft en perser :)
 
 
 
Nu ska jag sätta fart här, frukosten ska plockas bort..Molle ska få gå ut tidigare idag, eftersom han hämtas vid 10 och ska iväg. Han sover så djupt nu. Plutt.
(blir inte alls att somna om här i sängen)
 
Sen ska jag ta en promenad med musik i öronen, fast iofs då hör man ju inte om någon hoppar på en bakifrån. Herregud att man ska behöva vara rätt mitt på morgonen eller förmiddagen också.
 
 
Stänger idag så jag hinner slappa sedan..och greja med tvätten.
Det är ett måste.
 
 
Förra året i november:

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.