onsdag 10 oktober 2012

Sådär underbart.

 
 
Idag när jag kom hem efter jobbet var det sådär härligt.
 
Vilade middag. Åt en sjuhelsikes god måltid, ugnsgratinerat mos och fisk. Ärtor, remouladsås och färsk sparris. Lite citron pressades över..enkelt och fan så gott.
Jag är grym på mat :)
 
Gått en promenix med Mollebolle. Törs inte gå så långt, utan irrar omkring i villakvarteren.
Flera överfall har hänt på kort tid i vår stad. Tjejer som får knytnävsslag i ansiktet.
Ne fy. Är livrädd.
 
Lade mig för en stund sedan i sängen, där jag skulle bulla upp kuddar för att ligga sådär superskönt med datorn. Maken hade lagt en godispåse under min kudde :)
 
(Det är dags att ta tag i mina promenader ordentligt igen..men vart farao törs man gå då?
Polisen har ju inte tagit gärningsmännen ännu :(
 
 
Här ligger vi med varsin dator, bland täcken och kuddar, kaffe och godis..
 
Sådär underbart.
 
 
 
 
 
Torsdag imorgon redan.
Har en ledig helg framför mig.
Sådär skön dessutom. Inget inplanerat.
Sådant älskar jag.
(jo just ja! vi ska ju tapetsera!!)
 
Man vaknar i sin takt..ligger kvar i sängen..väntar på äggen..
Påtår ute på altan..en brasa..barnen som bara pyser runt.
 
Ja.
En helg med de bästa.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.