onsdag 31 oktober 2012

Come on feel the noise, girls rock your boys!

Finns inga ord i världen som kan beskriva min längtan efter sovmorgon imorgon!!
Är ju höstlov, så jag behöver inte ställa alarmet- men jag vill ju inte sova alltför länge.. Vid 9 tänkte jag kliva upp.

Det är tjejkväll på stan imorgon, så affärerna har öppet till 22, så vid 23 är man väl hemma imorgon. Men jag tycker det är såå kul att jobba när det blir lite mer fart:)

Idag har jag provat ut nya brillor.
Ojoj vad svårt.. Hon skrev upp mina "kandidater" så får jag vela lite mer när jag är där för synundersökning.

Annars då..
Smilla sover hos en kompis, Hampe spelar online med kompisar, T är på bio med våra pappor, och jag ligger och slappar med musik.

Idag är jag fullkomligt upp över öronen förälskad i David Guetta feat. Sia- shewolf!!! Alltså jag får panik. Ibland hör man på en låt.. Och HÖR den på ett annat sätt. Tolkningen blir annat..budskapet..

Nu ska jag ut med den fyrbenta.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.