söndag 28 oktober 2012

Ledigt!

Lördagen har rullat på.

Efter en välbehövlig sovmorgon, blev det frukost i soffan.
Lite slöa innan vi åkte till Köping en snabbis. Vi handlade på Ica Maxi och jag svängde in på H&M och köpte en tröja jag sett. Den är så söt!
Blir nog den på Novas kalas imorgon, eller min nya blus från Marlene Birger.

Jag ska försöka bli duktig på att inte handla så ofantligt mycket kläder.
Behöver ett par till jeans- men ska gå ner några kilon, och tänkte ha det som en belöning:)
Så hoppas jag att jag får Hunky Dory
tröjan av käre söte lille Maken.
Sen är garderoben komplett!
(who am i kidding)


När vi kom hem från Köping tvättade jag täcken och våra favvolakan, och nu har jag gosat ner mig med Molle.
Underbart med rena väldoftande sängkläder!!

Jessica kom över och vi har tittat på "så mycket bättre", älskar det!!
Darin var grym, och den kommer garanterat poppas här hemma:)

Har rätt bred musiksmak och tittar man på min lista så undrar man nog vad jag är för en typ.
Men jag har olika dagar. Discodagar, rockdagar, gråtdagar, glada dagar, jazzdagar..

Nu börjar kl närma sig 01.00 och jag ska slå igen mina gröna för en god natts sömn.

Nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.