söndag 14 oktober 2012

Blä!

 
Söndag.
Ny vecka framför oss..jag hoppas på en bra sådan.
 
Imorse vart det sovmorgon igen.
Älskar't!
 
Sedan var vi på innebandymatch. Smillas första.
Hon var back, och gjorde en assist :)
 
Sedan åkte vi ner till jobbet och åt macka och drack lite kaffe..
Fick känslan av ett anfall, en svimning, eller om det var en panikångest attack?
Jag har fått lite så på sista tiden, de sista dagarna och det är jobbigt.
Fick så i duschen härom dagen, och jag blir ju precis livrädd.
Mamma lärde mig att jag ska hosta. Då får man syre till hjärnan, och jag fick snabbt tillbaka färgen i ansiktet och på läpparna.
 
 
Sedan har vi bara vart hemma och degat.
Ätit god mat och legat i soffan..
 
Var ute och gick en sväng..men livrädd som man är nu så blev det inte så långt.
 
Kollat Solsidan och Hellenius hörna..det bästa på söndagar.
 
 
 
Inte så kul inlägg men jag känner mig inte så pepp.
 
 
 
 
MEN imorgon är en ny FAB dag.
 

2 kommentarer:

  1. Alla inlägg behöver inte vara så roliga, ingen som har ett så roligt liv att det är roligt hela tiden va? Eller så vill man visa fina sidan utåt och ljuger ihop en solskensblogg... Usch va tråkigt att du skall behöva vara med om sånt där! Ett annat sätt man kan göra är att gäspa då syresätter man rätt friskt oxå. Eller dricka vatten för då ökar man blodtrycket som får upp trycket lite. Ha det!

    SvaraRadera
  2. Sophia! Jag känner igen mig i nästan allt du skriver.. inklusive ångestattackerna. Kan du inte mejla mig på Fb eller nåt? Eller på liten_bambi@hotmail.com. Jag tror vi skulle kunna dela mkt tankar.. Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.