måndag 8 oktober 2012

New in!

 
Dilemma.
 
Har äntligen hittat en vinterjacka.
Ville ha en marinblå eller en svart.
Blev en svart eftersom jag har rätt mycket mönstrade brallor.
Snyggast så.
Den är lång, så jag inte fryser om rumpan, skärp i midjan..blank.
Jättehärlig luva.
Hittade den på Esprit.
 
Sen var det skor.
Vilket dilemma.
 
Nu ska jag surfa in på Brandos och kolla om de jag helst vill ha finns i en mindre strl.
Kan inte riktigt släppa dem. Kommer drömma om dem.
Riktigt balla. Lite saftigt pris tyvärr.
 
VIIIIIILL HAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
A Needy girl var det.
 
 
 
 
Du ser darling..jag har inga fkor.
(internt prat för er som undrar)
 

1 kommentar:

  1. Anonym10/10/12

    MEN har du inga fkor din stackare..... ja d måste vi ändra på. ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.