tisdag 16 oktober 2012

Älskade unge!

Blä Blä Blä!!!!

Känner mig blek, fet och så sjukt ful.
Vidrig känsla. Vägde mig för några dagar sedan..55kg!!!
Hjälp! Måste måste måste börja med någon form av diet. OCH raska promenader ordentligt igen.
Tänker ständigt på vikten nu, och tycker jag blir tjockare för varje grej jag äter. Avskyr att se mig själv i spegeln.
Och allt jag sätter på mig får mig att se mullig ut.
Sådär- nu har jag gnällt av mig.


Vår älskade tjej fyller 11 idag, så haft kalas. Våra föräldrar var här på mat och fika.
Om en timme, kl 23.02 föddes hon- vår lilla tjej med enormt krut i. Envis som synden..Stark så in i bomben. Tuff son jag vet inte vad..
Vi älskar dig till månen och tillbaka hundra miljarder gånger om❤

Vår fina Smilla Tobiasdotter. You rock our world!!!



Ligger i sängen och ska väl sova..
Men är lite sådär uppe i varv så jag känner mig inte trött. Fast jag ÄR det.
Vill så mycket just nu.
Har sånt kaos i huvudet!!
Skåp som borde byggas, kök som borde tapetseras, golv som måste slipas, Smillas rum som ska fixas, hunden som ska opereras, kattunge som ska köpas, läxor som görs för sent, bil som ska köpas, pengar som rullar, glasögon som är trasiga..
Och dessa issues kring vikten..

Ja ni hör ju:)
Har ni det såhär?

Smyger nog ut till altan med täcke och foppatoffor och tar mig en cigg. I min ensamhet. Och låter tankarna snurra lite till.

Imorgon är det onsdag redan, börjar 7.30 och det är en skön tid att börja på tycker jag.

Puss!!

2 kommentarer:

  1. Anonym16/10/12

    Du ÄR vacker....

    SvaraRadera
  2. Anonym17/10/12

    Hej Fialotta
    Självklart har väl alla snarlika problem .. Jag kan känna igen mig men jag har varit tvungen att sänka mina höga krav o förväntningar som byggs upp som man vill genomföra. .. Det är skit jobbigt att tänka om .. Jag har andra problem i stället :) ... Du är ju super smal ju o fin mot oss andra fläskberg ;) .. Hojta till om du vill ta en pw innan jobb jag är ju hemma jämt ... Kramar Monica

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.