fredag 12 oktober 2012

Shoppat

Full snurr:)

Jobbade till 13 idag, bad Helena komma och byta av mig. Kände att jag hade lite för mycket att göra!

Först kom Tobbe och svärfar till jobbet och vi åt lunch. Direkt efter det for vi hem och hämtade Molle, som skulle få sina stygn borttagna. Han har opererat bort en cancerknöl på bakbenet. Tack och lov en godartad. Men nu är det sin så, att en till knöl har poppat upp på ena tassen..och veterinären sa att det var en till likadan knöl:/
Så den ska opereras bort på torsdag.
Vår lille plutt❤

Efter det åkte jag och Tobbe till Örebro..vi köpte cykel till Smilla son fyller på tisdag. Och vidare till Marieberg. Blev med skor. Äntligen. Skulle köpa Dr. Martens- fast i jodhpurs, men det fanns inte min strl. Men hittade ett par assnygga jodhpurs från Polo Sport. Nöjd som tusan!
Så blev det en ny kjol också. Hittade brallor men de lät jag hänga kvar. Dumt. För nu tycker jag synd om dem;)

Sen åt vi på restaurangen. Gott som tusan:)
Och hem efter det.
Till Ica och handlade lite.. Krille som jobbar där ska grädda croissanter åt mig till imorgon bitti, hur gulligt är inte det!!

Ser fram emot en mysig frulle med tända ljus och att sitta kvar och prata.
Kvalitetstid som det kallas:)

Sen ska vi sätta igång att tapetsera.
Och har jag tur, kanske jag kan springa till stan och köpa en ny sovrumslampa, så kan ljuskronan flyttas till mitt dressingroom:)

Vill göra myspys och ombonat i sovrummet nu. Mitt favoritställe sedan jag fick tv.

Har nyss utfodrat 3 tonårskillar..
Smilla sover hos en kompis.
Jag ligger och smuttar på ett glas vin.. Det är inga som helst fel.


Känner mig trött och kommer förmodligen däcka här snart. Bäst jag tar ut Molle en sväng.

1 kommentar:

  1. Anonym12/10/12

    Skitsnygga skor ha en super mysig helg kramar Monica <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.