onsdag 25 april 2012

Uterummet fint igen.



Nu jäklar är värmen på väg har vi blivit lovade..

Ja jag väntar.


Igår när jag kom hem från jobbet, så lade jag mig i sängen för att vila.
Somnade på en sekund. Tobbe kom och lade sig en sväng med, och det är ju bara hur skönt som helst, konstaterade vi.
Men man blir lite för seg- så han tog en tur på hojen, och jag städade i uterummet efter det. Det var hur varmt som helst därinne igår. LOVELY! Äntligen!

Sedan gick vi en promenad med Molle, och jag fortsatte ensam en halvimmes pw efter det.
Kände att jag var tvungen..måste komma igång igen. Dagliga promenader, inte någon gån i veckan bara. Det ger ju inget känns det som.

 Och jag gillar verkligen mina promenader ensam. Musiken, och tankarna- som behöver rensas.
Man kan drömma lite, planera..





Ska ta tag i hemmet nu, och sen blir det en rask promenix.
Kanske sola lite?
Sedan är det jobbet som kallar.

Ledig imorgon, och ska umgås med två av de bästa.



You're all I need.

2 kommentarer:

  1. Jag har tyvärr flyttat min blogg.
    Hoppas att du kan följa med.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Anonym3/5/12

    Vart har du köpt dina lila gardiner?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.