fredag 6 april 2012

Happy friday.


Denna tid för 13 år sedan, hade vi haft dej hos oss i snart 2 timmar..
Nu har det gått 13 år.

Hade inte en aning om att du skulle få så fin personlighet.
Är verkligen stolt över dig älskade Hampus.

Det gör lite ont i mig nu i skrivandes stund, att du kanske flyttar om 5 år..sådär.

Jag har liksom dig till "låns" och vi kan inte ändra på det som varit, och det gör också ont i mig.
Då lillasyster kom, och jag "släppte" dig lite mer. Du blev stor. Jag lät dig bli stor.
Du har iofs alltid vart mogen och så duktig med saker, men jag skulle vilja spola tillbaka tiden.
Ha dig i knäet, så du kan "kiga" mina armar innan du somnar.


Lyssnar på Billy Idol- eyes without a face just nu..Tårarna rinner..du kom nyss in och gav mig en puss..tittade till mig..oerhört omtänksam. Älskar dig för det. Glöm aldrig det.


Så vacker att det gör ont.
Ser väääldigt koncentrerad ut dock.
En snabbis på datorn innan påsklunchen hos farmor och farfar tidigare idag.


Finns inga ord i världen som kan beskriva min kärlek till dig och din syster.






Långfredag mina vänner och vi har långledigt framför oss här.
Lovely, så säg!

Idag var vi på lunch hos barnens farmor och farfar, så de firade Hampe där.
Hur jäkla god mat som helst, och jag åt så herregud..
Och ikväll kommer mamma, pappa och min lillebror. Det blir mat och barnen har nyss bakat efterrätter. Hampe ville ha kladdkaka, och Smilla ville ha cheesecake.


Skit att vädret är som det är, vart deppig på riktigt igår när jag hörde att det ska vara såhär kallt.
Vill ju ha min nya jacka!!! ;)

Var bara tvungen att kasta in en bild.
Är kär.
Den kom ju mycket snabbare än vad jag trodde, den var ännu snyggare än jag kunde föreställa mig!
Tog rätt storlek och allt är perfekt, så drygt med returer.

Sådan mor..




Sådan dotter :)
Antar att jackan kommer hänga på Fröken Kärlek med.



Glad påsk på er alla fina.




Can you feel me when I think about you?
With every breath I take every minute, no matter what I do.
Like I've been wondering the desert for a thousand days. Don't know if it's a mirage but I always see your face.
I'm missing you so much can't help it, I'm in love.

 A day without you is like a year without rain.
 I need you by my side. Don't know how I'll survive.
The stars are burning
 I hear your voice in my mind.
Can't you hear me calling?

So let this drought come to an end.
 And make this desert flower again.
I'm so glad you found me.
Stick around me.

I can't explain, but a day without you is like a year without rain.

2 kommentarer:

  1. Anonym6/4/12

    Halloj o grattis till fasters stora kille, vi kommer en annan dag.
    Kramar från oss i stan brevid

    SvaraRadera
  2. Jisses vilken snygg jacka klär båda finingarna väl !!

    Underbart fina Hampe ♥ han kommer alltid vara sin mammas prins glöm ej hans första kärlek är alltid mamma :)

    KRAMISAR på er

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.