söndag 1 april 2012

Helgen som gått..



Söndagen är här.
Det är en skön dag tycker jag..man har det mysiga/roliga- om man nu gjort något- bakom sig.
Man har en ny vecka framför sig.
Förr var det alltid ångest på söndagar, för att jobbet kallade. Men inte nu. Är en fröjd att gå till jobbet vare sig det är astidigt, eller om man slutar sent. Helg eller veckodag..

Jaja..

Nu har helgen iaf nått sitt slut, och barnen har påsklov.
Gud så härligt.
Och Hampus fyller tonåring i veckan.

My god!
13 år sedan jag krystade ut världens sötaste pojke.

Om 5 år kan kan skjutsa mig till Marieberg/Tuna park!
Hur bra är inte det?!





Mupparna.






Och här är helgen som gått..

Nyvaken Fialotta fick besök av fam Jansson!


Mys <3


Nya pjucksen invigdes :)

Jag och Malin hos Pia igår <3


Jim och jag hos Pia..
De skulle trubadura på källarn så klart det vart fest :)



Fina fina Hanna.
Jims underbara mamma.





Idag har jag och Smilla en dag ensamma med bara varandra.
Mollebolle är i stugan med farmor och farfar..
Tobbe & Hampe är på cupen..så ni har just ätit här framför tv:n och ska kanske cykla ner till jobbet för en fika. Fira in påsklovet :)





1 kommentar:

  1. ÅHHH mysigt fira in påsklovet jag har osså det till ons kväll 16.30 tjihooo!! wunderbart att du har haft en FAB vecka helg och nu snart ny vecka :)!!
    Mupparna ni är för söta ♥

    PUSS på´rej

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.