lördag 31 mars 2012

Sista mars!

Sista mars.

Herregud hur fort går det inte?



Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Eller planerat kanske man ska säga..

Imorse gick barnen & Tobbe upp med tuppen, för innebandycup stod på agendan.
Dock kände Smilla sig risig, så hon valde att stanna hemma.
Det kliar i hennes hals, och hon har huvudvärk- hoppas det stannar där.

Egentligen skulle jag sätta igång med storstädning, låååångpromenad, och gå och sola.
Sedan äta brunch på jobbet. Sen tänkte jag hem & ösa på med musik och sippa på lite vin...men det blev inte alls så.
Först låg jag länge med skruttfian i sängen, och gosade och pratade..
Sen gick jag en promenix ner till jobbet..och hämtade en panini som lilla damen önskat.
Tog hunden med mig, och det är ett kapitel för sig. Han måste träna att gå i stan med mig.
Fan jag var arg där ett tag. Så huvudvärk på det..not a good kombo.

Men man gör ju allt för sina hjärtan :)

Lite problematiskt blev detta, eftersom jag ska iväg på galej ikväll..
Men Tobbe åker ifrån tidigare, eftersom sista matchen spelas supersent, och Hampe får skjuts av tränaren hem sen.


Lite lördagsdravvel för den som orkat läsa.


Iaf så ska jag nu ta hand om lite tvätt..
Dammsuga lite, torka golv, och planera outfit för ikväll.





Denna röda skapelse är på väg till mig!
Perfektion.

Kommer bäras flitigt i sommar!!!
























5 kommentarer:

  1. åh fy fan jag dör!!! den jackan är så snygg!! man är ju själv bra sugen;)

    SvaraRadera
  2. Tooo die for jisses fn vad snygg ÄR REDAN AVIS PÅ DIG vill ha men kanske får låna hihi du kommer rocka i den honey :hearts;
    /PUSS tina

    SvaraRadera
  3. Ni får låna den brudar :)

    SvaraRadera
  4. grymt snygg jacka!

    SvaraRadera
  5. Grymt snygg jacka!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.