söndag 11 mars 2012

Saknar..



Pip-larsson..

Jag saknar dig så otroligt mycket.

Jag ser en väska i hallen, och tror det är du.
Jag tittar på fönsterbläcket varje morgon, och önskar att du satt där. Som vanligt.
Jag luktar på en tuss från dig.
Ser din dyna på altan.
Jag har fortfarande ett rivsår på foten, då du klängde dig fast när du inte ville duscha..
Jag ser din kattmat i skafferiet..
Tänker på dig när jag äter ostkrokar.

Imorgon ska vi begrava dig..och jag vill inte.
Där ska du ligga alldeles ensam..

Barnen letar efter en liten kattunge, men jag vill ha dig.

Jag saknar dig.







2 kommentarer:

  1. Pia Haverinen12/3/12

    =(....<3

    SvaraRadera
  2. Vad fint du skrivit,får en tår i ögat.Det är så fruktansvärt att mista ett kärt husdjur.
    En stor kram från mig

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.