torsdag 8 mars 2012

Husesyn.


Go'kväll!


Dagen idag har vart precis hur bra som helst.

När vi satt där på jobbet vid vårat fikabord, så hojtade Jim att jag skulle skriva på ett paket som kom med budet. Det var till mig stod det. Alla var lika förvånade..

Jag öppnade kartongen, och där i låg ett svart och rosa jättefint paket..

Det var de svarta läpparna från Kosta Boda som jag skrev om i förra inlägget !!!
Han är finurlig min make :)





Igår hade jag ledig dag.
Hur underbart är inte det..mitt i veckan..love it.

Annacarin kom hit strax efter att barnen hade gått till skolan, så då åkte vi upp till Frida på berget där vi fick frulle. Tända ljus och en massa gottit, och girltalk.

Gick en runda med kameran där hemma, och tänkte att ni ska få se..
Jag älskar verkligen hennes fina hem.
Hon precis som jag älskar rosa :)

Here we go:


Galet snygg STOR tavla.
Bryter av så fint, och passar så bra ihop med det mörkbruna golvet.







Vardagsrummet är hur stort som helst, och öppen planlösning.
Här kliver man ut till altanen med.




Här har de den snyggaste tavlan..en bamsestor mörk tavla.
Å vad jag önskar jag kunde slänga upp en sådan här stor någonstans..




Man ser ingången till köket, deras sovrum, badrummet.
Deras son W har sitt rum till vänster om badrummet.


Trappen leder ner till gästrummet..
Hur gulligt är det inte.
Älskar att den grå kudden bara ligger där.



Gulliga små möbler..




Här ser man trappen upp..
Och det första man ser när man kommer in där nere är biblioteket/whiskeyrummet.
Chesterfield soffor & gigantisk kristallkrona & härliga böcker..




Högblankt klinkers.
Ser så jädra lyxigt ut tycker jag..



 Här är ingången.
Även här är det en brun tavla.


Och master bedroom.



Tack Frida gumman för en mysig dag hemma hos dej.




Idag är det torsdag redan..
Har en jobbhelg framför mig.
Är ledig på måndag, och då ska jag, Jim och Jocke åka till Etuna och shoppa.
Det ser jag fram emot..


Nu blir det en påtår, och bläddra i en ny tidning & invänta big brother.
Alltså..dessa "härliga" människor därinne..hihi. Älskart.










2 kommentarer:

  1. Frida9/3/12

    Du är ju grym på att fota!!! <3

    SvaraRadera
  2. Annacarin10/3/12

    Håller med Frida...
    Men du Frida...Du ha ett sånt otroligt fint hem!!!
    Och hemtrevligt, man bara njuter och myser när man är hos dig <3

    Puss & Kram på Er

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.