onsdag 14 mars 2012

VÅR!!!






Hello onsdag.


Slappar här hemma och ska ta mig i kragen, för huset ser ut som en smärre katastrof.
Grejer som inte ligger där de ska..och dammråttor i hörnen. Bläk.

Men först tar jag med mig hunden ut i solen..
Jag stänger på jobbet idag, och sådana här förmiddagar gillas..

Hampe har krashat i våran säng..han kände sig inte alls piggelin imorse.
Nackvärk & illamående. Han sa att det var många klasskompisar sjuka..

Imorgon har vi ledigt tillsammans, Tobbe och jag.
Det är trevligt!
Vi ska till Västerås..dock inga skojigheter som shopping :)






Dagens grymma inspirationsbild.
Praktiskt. Nope. Snyggt. Lovely.



Nehäpp..dags att sätta på sig joggingdojjor, solglajjor & in med musiken i öronen..

Peace.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.