måndag 12 mars 2012

Shoppat!


BRA DAG!!!


Har spenderat förmiddagen med Jim och Jocke på Marieberg. MYSIGT!
Önskar för övrigt att jag hade några mille på banken..
Hade kunnat köpa hela jädra Gina Tricot.

Blev bla ett par dyngsnygga jeans därifrån..
Har gått ner ytterligare en strl och det gjorde min dag!


Nu ska vi åka ut till stugan för det tråkiga. Det sorgliga.
Pipis ska begravas..vi ska fika tillsammans därute också.

Sen ska vi hämta matkassen på Ica och sen ska vi hem och mysa en stund i soffan..
Tror Big brother kommer vara ruggigt bra ikväll..jag ÄLSKAR'T!
Ska unna mig lite nötter :)


Imorgon ska jag öppna på jobbet, och jag jobbar med Jim- skitkul.
Hoppas bara min nackvärk försvinner för nu känns det inte skönt..

Lite dravvel så här en måndag.

Peace.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.