torsdag 15 mars 2012

Bad hair day.


Good morning!

Redan torsdag..
Vart tog denna vecka vägen, liksom?


Min sjukling är mycket piggare. 
Han sov precis hela dagen igår..

Bra att han är bättre, för vi ska strax åka iväg på en grej..



Fina H, lööööv you.




Jag borde ha tvättat håret, men orkade inte..så ett hårband fick rädda denna "bad hair day".
En leopardsjal jag köpt på loppis för en 5:a ;)
Känner mig inte alls fin idag. Blä.
Vill bara slänga på mig mysbrallor & en mysig tröja..



Älskar mina nya jeans.
Hög midja is da shit tycker jag just nu.




Så himla skönt med en ledig dag.
Eftersom jag gick upp med Smilla imorse, har jag hunnit med att dammsuga & torka golv redan..
Och tvättat en maskin med handdukar.



See You.





4 kommentarer:

  1. Hej syns inte alls att du har bad hair day ju!!
    Hmm hög midja.... nej tack...

    Bra att H är bättre.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. du är alltid fin sophia!! och hög midja är såå snyggt!! och skönt;-) orka springa runt med jeans så man nästan visar muttan..

    SvaraRadera
  3. Matilda15/3/12

    SÅ JÄKLA SNYGG JÄMT!!!
    Tänk om man kunde se ut som du kvinna!
    Fan så bra de hade vart, o barn har klämt ut?!
    My god, hur ska de bli när ja ska skaffa barn!
    :D

    SvaraRadera
  4. sv: haha ja men det är ju nästan så! ;-)

    ehja, paaaartyyy!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.