lördag 17 mars 2012

Vilket fynd!



Skön helg :)


Igår när barnen kom hem från skolan, åkte vi direkt till Gustavsvik.
Där mötte vi upp familjen Jansson, som fick lov att åka tidigare- ni vet bäbis som ska sova i bilen :)

Jag hängde bara i bubbelpoolen, och i bebbe-bassängen, för det är satans kallt i det andra vattnet.
Barnen hade iaf hur kul som helst, och var skapligt trötta hemma sen.

Kvällsmaten intogs på MAX.
Men jag fick som vanligt asont i magen, för jag kan ju inte låta bli mossarella-sticksen..


Efter det gick vi in en sväng på Ica Maxi..


Dessa lovely byxor skrek KÖÖÖP mig! (179:-)
Hur jäkla snygga??

Kommer kombineras med ett linne instoppat, bronsfärgade smycken,
gladiatorsandaler, skinnpaj & en rufsig fläta.
Ge mig värme NU!!




Idag har vi vart på kalas på förmiddagen.
Hämtat hunden ute i stugan på eftermiddagen.
Ätit god mat nu på kvällen.

Stekte köttfärs med massa vitlök & en tacokryddspåse.
Slängde ner det i en form, smulade över fetaost, körsbärstomater & riven ost uppepå..
Sen fick det stå en stund i ugnen, till det vart det klyftpotatis, sallad och hemmagjord salsadressing.

Mätt?
Ehh..skiter björnen i skogen?








2 kommentarer:

  1. Shittans vilka snygga bralls!!
    Synd att inte vi har vuxenkläder på jobbet :(

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja de är verkligen skitsnygga! Det är däremot synd att de är så dyra ;) Fin blogg!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.