tisdag 27 mars 2012

Iphone





Genom en Iphone..



Molle-bus..



Ny spetstop och nya jeans.
Och barfota...hur mycket snyggare är det inte?!!

Ett besök på Gustavsvik äventyrsbad..
Jag och lilla Leia matchade varandra :)




Kalas hos sötaste Olivia.




Ääääääntligen fick jag använda min nya poncho.
Den är LOVELY!
Kommer värma mina axlar ljumma sommarkvällar..


Nya lackleggings fick det bli..
Och världens finaste myspys klänning med guldig dragkedja i ryggen fick dressa ner dessa.




Bästa Jim och jag ute i solen på jobbet..
Han är redo för gig och jag ser ut..ja halv förlamad i fejset.
Och utväxt deluxe.
Men det kom fram en mamma på cupen i helgen, och sa att jag var sjukt snygg i håret.
Och en mamma kom fram och sa att jag var såå fin i mina kläder och rosa stövlar.

Gillar när folk "vågar" eller vill kanske jag ska säga, berömma någon annan.
Oftast är ju brudar bitches..
Har några bekanta, som aldrig talar om att man har något fint på sig, men nästa gång man ses, kan de ha likadant. Samma med inredning..haha muppigt.




Innan bandycupen..
En snabb dagens :)


Jodå ett till hål i örat har fru Larsson skaffat sig (??!!)
Maken sa att jag genomgår en kris- och ja..så är det nog.
(vem fan vill fylla 34 liksom ..)
Men han gillade det. Sa han iaf..hehe.
Han gillar allt med mig- det är det som är så bra.

Jag skulle försöka skriva här hur mycket den mannen betyder för mig..men det går inte.
Finns inga ord faktiskt.



Grabbarna hade cup hela söndagen.
Tog ledigt och var där med familjen från 7 på morgon till 19 på kvällen.
Shit va trötta vi var sen!




Har sådan tur att jag får fin-besök på jobbet då och då.
Love You AC!







Like a silverblade I cut my way out of control.
But don't You know?

Some blades will cut You right to the bone..











7 kommentarer:

  1. Jag att man ska berömma varnara, tänk att då kanske man har gjort den andre personen dag lite lite bättre!

    Därför tänker jag säga hur snyyyggg du e människa?!?!
    Åh hur vackert ditt hem är!

    Kan vi byta?

    :-D

    SvaraRadera
  2. DU är bäst

    SvaraRadera
  3. Anonym27/3/12

    Älskar DIG gumman det vet du ;)
    /Karlsloken

    SvaraRadera
  4. Anonym28/3/12

    himla fin spetstopp :) vart är den ifrån?

    SvaraRadera
  5. Ha en fin eftermiddag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Gudars va snygg du är men allt klär en skönhet !!! Håller med dig man måste berömma varandra ge komplimanger det kan verkligen förgylla dagen vad man kan leva på en sådan det är då inte ofta man får nån men uppskattande när det kommer en vad fin du vilka snygga kläder underbart det är nåt vår omgivning måste bli bättre på MEN avundsjukan hägrar stolthet att man inte kan unna nån en komplimang!!! Det är nåt du är bra på förgylla min fina vän
    Take care
    Kramis Tina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.