tisdag 3 april 2012

House of Lola.



Hur nöjd?

Nu har min kavaj/tröja/jacka kommit..
Från House of Lola.

Tanken var att jag kanske skulle skicka tillbaka den, för jag beställde ju den röda skinnpajen..
Den här var ju inte billig..och skinnpajen lockade mer.
Och jag har shoppat lite mycket på sistone. *oops*
Men när jag testade den, och Tobbe fick se mig, sa han att det är en keeper.
Jag var så fin i den.

Hade den på mig idag, och jag älskar den!

Fick mycket komplimanger också :)









Imorgon är det onsdag redan.
Veckorna bara flyger fram ju.

Har haft en jätte, jättebra dag på jobbet. Ja hela dagen för övrigt har vart TOPPEN!
Och på hemvägen "sprang jag på " en rosa skinnjacka.
Man skulle kunna tro att jag blivit en sucker för jackor ;)
- Men sjukt bra pris..så den fick haka på hem!
Ja jag är en shopoholic.

Nu börjar det bli dags för ett inlägg om inredning, men huset är i smärre kaos.
Ska städa imorgon :)



You set me free, and I want you.
You're what I need, and I want you.
When everything is crazy, you come through.
And I want YOU.

3 kommentarer:

  1. Anonym4/4/12

    Skit snygg jacka / kavaj precis min smak .. Sen på en jätte söt tjej oxå :-) .. Kramar Monica . L .

    SvaraRadera
  2. Himla läcker och ovanlig!!!Passar dej perfekt!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  3. Allt klär en skönhet och WOW it´s a keeper verkligen

    EN ROSA hihi matchning med kängorna kan tro det är snyggt har sett en på Nelly mm lovely och kan tro du klär i den en rosa likväl som den röda rockersjackan :)
    You are a real SHOPPAHOLIC my dear friend hihi men pengar är gjorda av papper för att kunna flyga mynt runda för att rulla glöm aldrig det ;)

    PUSS

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.