tisdag 10 april 2012

We're superheroes.

Some black & white pics.


Vackert med svart och vitt tycker jag.
Hårt tycker vissa.

Underbart halsband som jag fått av Hanna.
Lite bohemian sådär..







Som sagt, Jim var här i helgen och slingade mitt hår.
Hur skönt är inte det? 
Nu börjar jag få riktigt långt hår.
Har kört med ricinoljan en gång bara..
Ska göra det en gång i veckan tänkte jag. Så det växer ännu mer :)




Vita, nya skinnvästen passade super ovanför Lola-tröjan.
Hann köpa västen, innan den vart ombloggad :)
Shit vad alla skriver om den nu..
Inte klokt.
Det är ju som de där please-jeansen..folk står på väntelista!!?
Say what!!!


Ni får stå ut med en dryg pose :)




Vart ljusare än jag trodde, men det vart faktiskt superbra!
Är sugen som 17 på dip dye.
Svarta toppar..lite, lite bara.
Är ju bara att klippa av när man ångrar sig.






Jaha då var det skola för barnen igen.
De kom i säng alldeles för sent igår, och var såå trötta imorse.
Lite tjafs vid tandborstningen bara..så tack och lov för det.

När de åkt iväg, tog jag en påtår och gick in i tvättstugan.
Tog itu med all tvätt. Det var inte lite heller!

Men nu är det vikt och klart.
Tvättat några maskiner till, och hängt.
Suttit en sväng vid datorn har jag gjort.

Men nu dags för en pw.
Börjar sent idag.





She's fallin'
She's breakin'

She can't remember where her heart went.


3 kommentarer:

  1. Anonym12/4/12

    Så jätte snygg Lola jacka/tröja, vill ha!!! Hur är den i storlek?

    SvaraRadera
  2. Ja den är verkligen urfin, tack! Jag har xs på min, och har det på alla kläder, men lite rymlig är den.
    Ha en fin dag, anonym;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.