måndag 2 april 2012

New in.


Hello fellas!


Tjoho vad jag har underbara människor runt omkring mig.
Känner mig så otroligt priviligerad :)

Efter jobbet satte jag mig och fikade med Jim och Jocke.
Bara det är ju hur cosy som helst.
Så gick jag in till Sanna en sväng..ja men då fick jag ett halsband som det liksom stod mitt namn på :)

Och så fick jag ett till superfint halsband av söta Hanna.
Får ni se en annan dag.

Ja jösses..vilka människor. Puss till Er.








Blir skitsnyggt i sommar till en fin bränna.
Ja gud vad jag längtar till sommaren..bara ben..klänningar..kokoskrämen.
Snart. Snart.




Imorgon jobbar jag ett kort pass mellan 12-17.
Ska bli skönt att sova lite längre :)


Nattinatti!


And every day we gotta be apart, I'm like a baby with a broken heart.
But the second that I see you..you will know how much I need you.

1 kommentar:

  1. sv: ja jag skulle jättegärna vilja ha ett par dr martens! så snygg!! åh, snyggt ju;-) jag bevakade en rosa skinnjacka på tradera, men den blev allt för dyr.. så ska fortsätta hålla lite kolla överallt:-) snart är i alla fall en rosa jeansjacka min!

    Du får lägga upp bilder!

    PUSS!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.