lördag 14 april 2012

Lista!

The list.


1: En bild på mig.
2: En person jag vill träffa just nu.
3: Min favoritårstid & varför.
4: Mina mål/drömmar/önskningar.
5: Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
6: Typ av killar jag faller för.
7: Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon.
8: En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
9: Bild på mig & min bästa vän.
10: En bild på mig idag, & vad jag hade på mig.
11: Något jag oroar mig för.
12: En bild på ett ställe jag vart på.
13: Mitt drömbröllop.
14: En bild på mig själv för 1 år sedan.
15: Någonting jag ångrar.
16: Innehållet i min väska.
17: En person jag vill byta mitt liv med för en dag- och varför.
18: Vad jag åt idag.
19: En bild på det jag köpte senast.
20: Min favoritfilm.
21: En bild på mig själv som är tagen utav någon annan..(?? är väl JÄMT någon annan som fotar)
22: Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
23: En låt som får mig att gråta.
24: Mitt favoritprogram- och varför.
25: Min favorithögtid.
 

 
Ok, here we go.
 
Finns många personer jag skulle vilja träffa.

Mikael Persbrandt tex..Tänk att han vart på mitt jobb och både ätit lunch och fikat.
OCH JAG VAR INTE DÄR!!!
Det mår jag dåligt över ännu.

Josh Todd- MUMS!

Tommy Lee- hur snygg är han då?

Valentino Rossi..Vilken jävla man! Inte dösnygg, men hur cool på motorcykel som helst.

Min farmor och min mormor skulle jag vilja träffa igen..



Men just nu i skrivandes stund, tänker jag säga Elina.
Som för exakt 1 år sedan valde att avsluta sitt liv. 16 år.

Henne skulle vilja träffa igen. Få henne att inte göra det.
Tänker vareviga minut på hennes mamma, vilken sorg hon har i sitt hjärta.
Jag kan inte säga att jag förstår hennes sorg- det kan bara den som vart med om samma sak säga.
Men jag försöker förstå. Vilken smärta.


Varje natt för henne måste vara som ett år..
Vår värld har fortsatt, men hennes har stannat.

Är det det som kallas livet?

 

5 kommentarer:

  1. kanske snor denna lista lite senare;-)

    SvaraRadera
  2. Jimboboy15/4/12

    Du är bäst!

    SvaraRadera
  3. Honey tycker att du ska följa med till ett medium tro nog Elina vill träffa dig om du har den känslan ♥
    Ingen farligt bara helt fantastiskt en aha upplevelse vill dit igen har endel som måste följas upp :) !!!
    Kram på dig du underbara vän

    SvaraRadera
  4. Honey tycker att du ska följa med till ett medium tro nog Elina vill träffa dig om du har den känslan ♥
    Ingen farligt bara helt fantastiskt en aha upplevelse vill dit igen har endel som måste följas upp :) !!!
    Kram på dig du underbara vän

    SvaraRadera
  5. Tycker aboslut honey att du ska uppsöka ett medium där kommer du träffa Elina har du den känslan ska du verkligen göra det tror hon vill se dig med ♥ Jag ska dit igen har endel som behöver gås igenom känner jag :) inge farligt alls bara en fantastisk upplevelse en AHA och fin vägledning !!!

    KRAM du är bara så fin min älskade vän

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.