söndag 1 april 2012

Perfekta sommarväskan!

Måste bara visa snyggo-väskan jag fick idag :)

Pia. Världens goaste Pia.
Tack för den perfekta fina väskan.


Har ju velat haft en fransväska ett tag..
Och denna kommer hänga på min axel i sommar, var så säker.

Ska kanske pimpa den med pärlor i svart, vitt och trä och lite fjädrar..
 Lite indianstyle :)





Snygg eller hur?!





Smilla och jag for iaf ner till jobbet & fikade lite.
Trevligt att sitta där ett tag..
Sedan åkte vi till Ica och småhandlade lite..sedan snöstorm(!!) på vägen hem.

Mötte Tobbe och Hampe vid dörren.
De var supertrötta, och hungriga, så vi beställde kebab.
Inte mig emot, såhär "dagen efter" :)



Sen gjorde barnen fint i fröken Guccis bur.
Naturgodis får hon, lilla sötnosen.
..eller ja..söt och söt.
-Vi ställer in henne på min sittpuff i mitt dressingroom varje natt, för hon låter så i sitt hjul.
Tror ni inte hon har dragit in en tröja och mumsat på!
Helt sönder. Helt ny med lappen kvar.




Nu har maken somnat på soffan.
Tror jag ska luta mig tillbaka jag med, först slå på en kanna kaffe.
Och ta fram chokladkakan :)



I told you once- you're breaking into separate parts.
 But don't you know?
It's something that I can't live without.

6 kommentarer:

  1. sv: mm riktigt snygg!! vill haaa.. men vet dock inte hur den kommer sitta riktigt, är ju one size på den! så dumt..

    tack själv för helgen, det har varit jätteroligt!! får göras om:)

    SvaraRadera
  2. Pia Haverinen2/4/12

    Puss min finaste Sophia,det är ju så roligt när man hittar något som nån vill ha, jag älskart,som du brukar säga =)!<3

    SvaraRadera
  3. olalaa :) Visst har man ett enormt "vill ha begär" när det blir vår, eller hur?
    mer än vanligt alltså ;)

    Ha de gott/Sofia

    SvaraRadera
  4. riktigt snygg väska :)

    SvaraRadera
  5. sv: jaha var det den tröjan! jävla hamster;-) du får sticka tröja av den.. haha..

    riktigt fint med gult i alla fall:) fatta när man är lite brun också!

    PUSSELIKRAM!

    SvaraRadera
  6. Anonym20/10/12

    Hej! Undrar vart fransväskan är köpt? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.