fredag 13 april 2012

Fallen angel


Such a good actress.
Hiding all her pain.
Trading in memories for fortune and fame.
Just a step away from the edge of the fall.

Caught between heaven and hell
Where´s the girl I knew a year ago..






Tjingeling !

Fredag, och underbaraste känslan i magen har jag då.
Ledighet framför sig, lite extra god mat..mys i soffan..ja ni vet.
När jag är ledig då njuts det :)

Hampus sover hos en kompis, Smilla sover, Tobbe lirar COD och jag sitter här..
Skönt och tyst.


Idag slutade jag tidigt, och direkt efter jobbet åkte vi iväg till Marieberg några stycken.
Jag, Jim, JB, Jocke, Helena & Kim..
Slog ihjäl några timmar, brände några hundringar, och drack två koppar kaffe..

Sedan har jag pratat med Jim i telefonen, då han "grejat" med en sak, och behövde lite hjälp.
Bästa människan alltså. Så jädra snäll så det inte är klokt.
Det har han fått efter sin mamma..

För vet ni..hon kom hem från Västerås härom dagen.
Då hade hon köpt tights, en ring, och ett bälte åt mig. Bara sådär.


Ja annars då..

Tobbe är sjuk. Antagligen körtelfeber trodde läkaren.
Och nåt knepigt med halsen, som de ska "hålla koll på"..vart skitorolig där..han skickades fram och tillbaka mellan läkaren och sköterskan..tog lång tid, och han ska få något svar i veckan.

Och det lutar åt att jag sticker till en kompis imorgon för lite girltalk och vin.
Vi har inte setts på evigheter och hon har fyllt år, så klart vi ska ses.
Blir inte utgång för min del iallafall.

-Men bli inte förvånade om ni ser mig på dansgolvet senare imorgon..
För när jag druckit vin och lyssnat på musik har jag svårt att inte slå klackarna i taket.

Men innan det, blir det Smedjan för att lyssna på BÄSTA BOYSEN.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.