söndag 15 april 2012

Broken


LIFE IS NOT ABOUT PEOPLE WHO ACT TRUE TO YOUR FACE.
IT'S ABOUT PEOPLE WHO REMAIN TRUE BEHIND YOUR BACK.




Denna söndag snurrar mina tankar.

Vill tacka dig Jim för att du är den du är.
Galet att en människa kan vara så fin rakt igenom.
Det stämmer att din mamma fick ett mirakel.

Utan dig idag, på trappen, hade jag dött lite inombords.
Du får verkligen mig glad jämt.


Ska inte gå in på tråkigheter här egentligen, så jag skakar av mig detta nu.
Men jag vet iallafall vilka som är sanna vänner.




SÖNDAG!!

Vilken toppen lördag jag hade igår.
Sjukt glad att Boysen gick vidare till länsfinalen. Wiihoo!

MIDNITE EVE



Sötaste fan'et ever.


2 kommentarer:

  1. Du behöver inte tacka mig för någonting. Man bryr sig om de man tycker om. Och det finns ingen person i hela världen som är så perfekt som dig så de är inte så svårt att tycka om dig.
    Att man kan såra dig är bortom mitt förstånd...
    Men de är deras förlust, för en bättre vän än dig finns inte i denna värld.

    SvaraRadera
  2. Matilda17/4/12

    Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått..
    Jag Carola hade nog rätt i sib låt.
    Ta hand om dig o skaka bort det som förstör, om de går.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.