fredag 20 april 2012

Fredag!


Pratar du bakom MIN rygg- betyder det att jag är längre fram än dig.
Kommenterar du MITT liv- betyder det att mitt liv är mer intressant än ditt.
Har du tid att leta efter MINA misstag- betyder det att du är avundsjuk.

Fotsätt Du med detta, så lever jag livet istället.





FREEEEEDAG!!!!

Veckans absolut bästa dag. Fast iofs däckar jag säker direkt efter Let's dance i soffan..med godisskålen på magen eller nåt..under ett täcke med Smilla. Så som vi brukar..
Men fredagar är ändå lovely.

Fast denna fredag tittar jag ut och blir lite sur faktiskt. Snö?!!
Kallt, och en massa blöta flingor öser ner..hatar det mer än jag vet inte vad.

Ska fixa lite här. Innan jobbet.
Dammsuga och torka golven..har redan dammat och tvättat några maskiner.
- eftersom jag jobbar helg, så vill jag ha ordning innan.

Med musik i bakgrunden, och en kaffekopp som följer med mig går det fint.


Nehäpp.
Det här duger inte.

Hoppas Ni får en awesome helg.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.