torsdag 3 maj 2012

Key to my fate

Am I totally blind this time when I'm dreamin' ?
The dreams that I fear-  some call it nightmare, and some call it life.

What is the sense if existing in here?






Busig fialotta har dansat i vardagsrummet.
Jag har fått världes bästa grej!
En "docka" till min iphone..och jag är sprudlande glad.


Vill bara kasta av mig kläderna, dra ner persiennerna och skaka arslet av mig.





ÄNTLIGEN BARA BEN !!
Som man har längtat.


Ja idag har det vart en bra dag.
Precis sådär busigt, härlig som man behöver ibland.


Svar till "Anonym"- mina lila gardiner..om du menar de jag har i vardagsrummet, så har jag köpt de på Hemtex för en himla massa år sedan :)

2 kommentarer:

  1. Anonym3/5/12

    Guuuuuuuuuud vilka fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Dida5/5/12

    Shit vad snygg du är kvinna!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.